تحقیق در بازاریابی
بازاریابی به عنوان یک فرایند مدیریتی اجتماعی تعریف می شود که طی آن افراد و گروه ها نیازها و خواسته های خود را از طریق تولید و مبادله کالا با یکدیگر برآورده می کنند.
فعالیتهای بازاریابی محدود به وظایفی نیست که صرفاً بین تولید و مصرف باشد فعالیتهای بازاریابی شامل بسته بندی کالا ، نامگذاری و علائم تجاری محصولات کانال توزیع (مانند فروش مستقیم به مصرف کننده نهایی ، عمده فروشی ها ، واسطه ها ، خرده فروشی ها) حمل و نقل ، انبارداری ، روشهای فروش ، تبلیغات تجارت ، قیمت گذاری و اعتبار مصرف کننده است.
فروش تنها بخش کوچکی از یک بسته بزرگ بازاریابی است اگر بازاریاب در شناسایی نیازهای مشتری ، تولید محصول مورد نظر ، قیمت گذاری ، توزیع و تبلیغات تبلیغاتی موفق باشد ،آنگاه آن کالا به راحتی فروخته می شود
با توجه به موالفه های فوق از دوستانی که دراین حوزه تجربه یا احساس میکنند استعداد فعالیت در این حوزی را دارا میباشند دعوت به همکاری میشود.
اولویت جذب برای کسانی محفوظ میباشد تجربه وبا مدارج دانشگاه و استعداد در این حرفه را داشته باشند.