تحقیق در بازاریابی فروش
بازاریابی به عنوان یک فرایند مدیریتی اجتماعی تعریف می شود که طی آن افراد و گروه ها نیازها و خواسته های خود را از طریق تولید و مبادله کالا با یکدیگر برآورده می کنند.
فعالیتهای بازاریابی محدود به وظایفی نیست که صرفاً بین تولید و مصرف باشد فعالیتهای بازاریابی شامل بسته بندی کالا ، نامگذاری و علائم تجاری محصولات کانال توزیع (مانند فروش مستقیم به مصرف کننده نهایی ، عمده فروشی ها ، واسطه ها ، خرده فروشی ها) حمل و نقل ، انبارداری ، روشهای فروش ، تبلیغات تجارت ، قیمت گذاری و اعتبار مصرف کننده است.
فروش تنها بخش کوچکی از یک بسته بزرگ بازاریابی است اگر بازاریاب در شناسایی نیازهای مشتری ، تولید محصول مورد نظر ، قیمت گذاری ، توزیع و تبلیغات تبلیغاتی موفق باشد ،آنگاه آن کالا به راحتی فروخته می شود
پدر علم مدیریت می گوید: "هدف بازاریابی افزایش فروش است." هدف این است که مشتری را بشناسیم و درک کنیم به نحوی که محصول یا خدمات ارائه شده دقیقاً مناسب بوده باشد و خود فروش داشته باشد
مدیریت بازاریابی در تلاش برای یافتن مشتریان کافی برای محصولات فعلی شرکت نیست ، این تعریف دیدگاه عمومی مدیریت بازاریابی است هر شرکتی تقاضای بهینه ای برای محصولات خود دارد گاهی اوقات شرکت با کمبود تقاضا ، تقاضای غیرمعمول یا حتی تقاضای بیش از حد مواجه می شود وظیفه مدیریت بازاریابی یافتن راه حل هایی است که برای مقابله با این شرایط لازم است.
حال تمام موالفه ی ذکر شده فوق مستلزم آن می باشد که در ابتدا قبل شروع تولید یا خدمات تحقیقات اولیه (تحقیق دربازاریابی فروش)دراین خصوص انجام پذیرد تا در میانه ی راه شرکتها و موسسات در تولید و خدمات دوچار بحران نگردند.
تیم تحقیق در بازاریابی فروش شرکت طرح و توسعه آذرفروزان با همکاری موسسات و شرکت های همکار در این راستا آماده ارئه خدمات به تواید کنندگان و ارائه کنندگان خدمات در سراسر کشور میباشد
جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید تماس با ما